woensdag 4 september 2013

KIKO Quick Dry Rouge Noir #814

KIKO Make Up Milano heeft een nieuwe lijn van super snel drogende nagellak in wel 40 verschillende kleuren! Nu ben ik zelf echt enorm ongeduldig dus sneldrogende nagellak valt altijd onder mijn favoriete "daily-use" nagellakjes. Maar de vraag is altijd weer: droog de nagellak echt zo snel? Proef op de som met KIKO Quick Dry 814 Rouge Noir.

Persoonlijk ben ik een enorme fan van KIKO make up. Altijd als ik in Duitsland ben ga ik even op zoek naar een KIKO om mijn voorraad make up aan te vullen. Vooral van de nagellak ben ik groot fan omdat ik de kwaliteit erg goed vind. Sommige hele dure nagellakken kunnen echt niet op tegen de nagellak van KIKO. De 814 Rouge Noir Quick Dry vond ik bij KIKO in Frankfurt voor maar € 3,50!

Smooth Base Protective Ridge Filler Base Coat - nr. 105

Ik begin altijd met een base coat, zeker bij donkere kleuren. Deze Smooth Base, ook van KIKO, vind ik heel prettig. Droogt ook super snel en vult eventuele ribbeltjes mooi op. Ik vind het namelijk niet mooi als je die ribbels door de nagellak heen ziet en niet elke base coat kan dit mooi wegwerken.


Quick Dry Rouge Noir 814

Tijd voor het echte werk :) De Rouge Noir is een hele donkere aubergine kleur. Zwarte nagellak vind ik erg gaaf maar niet altijd even geschikt voor bijvoorbeeld het werk. Met de Rouge Noir kan ik prima op kantoor verschijnen. Het resultaat is een prachtig dekkende lak die inderdaad mega snel droogt! Zo kun je snel je 2e laagje aanbrengen en ben je binnen no-time de deur uit!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten