vrijdag 13 september 2013

Review KOH Cosmetics Nagelverzorging


Deze week heb ik beloofd om een review te schrijven zodra ik de nieuwe producten van KOH Cosmetics geprobeerd heb. In mijn vorige blogpost gaf ik al aan dat de stappen van nagelverzorging nog een beetje nieuw voor mij zijn. Daarom is het handig dat er bij alle spulletjes van KOH nog een kleine gebruiksaanwijzing zit voor de "leken" onder ons. Ik heb de producten een voor een geprobeerd en hieronder het resultaat en mijn ervaring!

Purifying Cuticle Response 

Als eerste breng ik deze gel aan. De gel zorgt ervoor dat de nagelriemen los geweekt worden van de nagelplaat en verwijderd dode huidcellen. Omdat het een gewoon nagellak potje is, is de gel heel eenvoudig aan te brengen. De gel stinkt niet en voelt prettig aan. Na 3 minuten intrekken kunnen we naar stap 2: de nagelriemen terugduwen.




Nail Pusher and Cleaning Stick

Deze stick is gelijk aan elk ander bokkenpootje. Immers bevatten de meeste bokkenpootjes ook een ander uiteinde waarmee je de nagels schoon kunt maken. Maar ik had alleen nog een oud rubberen bokkenpootje en wilde mezelf verwennen met een totaal pakketje. Dus daarom heb ik deze stick van KOH gekocht en ik moet zeggen: hij is echt super fijn. Maar een gewoon bokkenpootje werkt natuurlijk ook prima.


Nourishing Cuticle Brush

Deze handige stick werkt met een klik mechanisme. Je drukt op het knopje bovenop de pen en dan komt het verzorgende product in het kwastje terecht. Vervolgens gelijkmatig over de nagelriemen smeren en even in laten trekken. Daarna lekker inmasseren en voila: heerlijk zachte en verzorgde nagelriemen! En het ruikt nog lekker ook....




Zoek de verschillen

Natuurlijk was ik benieuwd of het nu echt verschil maakt als ik deze producten gebruik. Het antwoord is: jazeker! Bekijk hieronder de voor en na foto's maar eens. Ik heb geprobeerd het zo goed mogelijk te fotograferen maar dat is best lastig omdat ik maar 1 hand vrij heb. Ik heb de rechterhand gefotografeerd toen ik klaar was. De linkerhand had ik nog niet gedaan en die heb ik toen gefotografeerd. Het is dus niet 1 en dezelfde hand die je op de foto's ziet. Ook heb ik - om het vergelijken makkelijker te maken - de "na-foto" gespiegeld. Maar verder heb ik niets aan de foto's bewerkt.

Voor

Dit is een "voor" foto van mijn linkerhand. Zoals je ziet zijn de nagelriemen goed zichtbaar en zie je veel droge velletjes.










Na

En dit is de "na" foto (gespiegeld) van mijn rechterhand na de behandeling. Zien jullie ook het verschil? Mooie gladde nagelriemen, geen droge velletjes en helemaal klaar voor een prachtige nagellak!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten