donderdag 12 september 2013

Favoriete French Manicure: KIKO & Bourjois

French manicure: het blijft verzorgd en geschikt voor elke gelegenheid! Morgen heb ik een zakelijke afspraak en dan vind ik het altijd belangrijk dat mijn nagels er ook netjes uitzien. Dan voel je jezelf ook zelfverzekerder en met een French manicure kun je nooit mis! Het is even wat werk, maar dan heb je ook wat. Daarom deel ik vandaag mijn favoriete french manicure producten met jullie. Wat zijn jouw favoriete french manicure producten?
Om tot mijn perfecte french manicure te komen gebruik ik heel wat lakjes door elkaar maar wel van slechts 2 merken: KIKO en Bourjois.








Bourjois French Manicure Set en KIKO sjablonen


Ik begin met een basecoat en daarna, als de lak goed droog is, plaats ik de KIKO sjablonen waar ik laatst ook al over schreef. Bij de Bourjois French Manicure set zit namelijk een potje met een heel handig kwastje waarmee je de tips perfect zou moeten kunnen aanzetten. Maar ik heb geen vaste hand en ben hier echt niet goed in. Dus vind ik het prettiger werken met de sjablonen. Met de Rose Naturel uit de set, lak ik de tips en ik laat dit goed drogen. Vervolgens lak ik 1 dun laagje met de "So Laque Rose Lounge" en ook dat laat ik weer goed drogen.




KIKO roze en glittertjes

Om wat extra roze op mijn nagels te krijgen, gebruik ik een laagje KIKO 211 uit de basis collectie van KIKO. Deze roze lak is een van mijn favorieten. Daarna werk ik het af met een laagje KIKO 261 glitterlak. Deze subtiele glitters maken dat je de lak bij elke gelegenheid kunt dragen en ze geven een prachtige finishing touch: mijn tweede favoriet van KIKO.



Het eindresultaat van mijn favoriete French Manicure

Et voila! Prachtige French Manicure met glitter finish! Wil je ook aan de slag met deze look; neem er dan de tijd voor en laat elke laag echt goed drogen. Het zijn in het totaal 4 lagen dus dat heeft de tijd nodig, anders zit je zo met deukjes en krassen in je mooie french manicure en dat is zonde!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten