maandag 4 november 2013

Swatch Catrice Karl Says Très Chic & Kitch Me If You Can

Afgelopen weekend kreeg ik een nieuwsbrief van Kruidvat Jouw Extra Voordeelkaart met een aanbieding voor Catrice nagellak. Twee voor de prijs van 1! Dat laat ik me geen twee keer zeggen natuurlijk. Ik had al een paar keer mijn ogen laten vallen op een roze nude lak maar hield mezelf telkens in omdat ik een beetje krap bij kas zit ;-) Maar ja, zo'n aanbieding kan ik dan toch niet weerstaan!
Naast de rode nude lak vond ik een bijpassende flakie. Hieronder de swatches!





01 Karl Says Très Chic

Een high shine roze lak uit de Ultimate Nudes collectie van Catrice. Na 1 laag heb je een subtiele dekking maar na 2 laagjes is het een hele dekkende lak. De roze kleur past helemaal bij de herfst en ik vind het fijn om weer een kleur te hebben die ik alle dagen kan dragen.

45 Kitch Me If You Can

Roze flakies! En tevens mijn aller- aller- allereerste flakie lak ever....En ik snap eigenlijk nu niet eens waarom ;-) Maar hoofdzakelijk zal het komen omdat ik veel flakies te heftig vind voor op kantoor. Dus ook nu heb ik alleen mijn ringvinger gedaan. Kan niet wachten op een avondje uit, dan ga ik knallen met die flakies.












Deze nieuwe lakjes gaan gelijk mijn top 10 in. Wat ben ik blij met dit resultaat! Hopelijk komt Kruidvat binnenkort nog een keer met zo'n aanbieding, dan kan ik het vast opnieuw niet weerstaan....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten