woensdag 16 juli 2014

Nieuw: OPI Wipe Off doekjes

Koffers gepakt, het vliegtuig in! Heerlijk genieten van een welverdiende vakantie. Totdat je aankomt in je hotel of appartement en blijkt dat je nagellak remover is gaan lekken.....Herken jij dit? Ik probeer altijd te vermijden om dit soort verpakkingen mee te nemen maar mijn nagels niet lakken is ook geen optie. OPI komt nu met een nieuw product: OPI Wipe Off.




Per stuk verpakt

OPI Wipe Off zijn doekjes die per stuk zijn verpakt. Met één doekje kun je alle 10 vinger- of teennagels in een keer schoonmaken. De doekjes bevatten geen aceton en volgens de verpakking hebben ze een frisse lavendelgeur. Doordat ze per stuk verpakt zijn en dus niet kunnen lekken, zijn ze ideaal voor onderweg of op vakantie.

Prijs

Ik heb ze zelf nog niet kunnen proberen, de prijs houdt me in eerste instantie een beetje tegen. € 9,95 voor 10 doekjes (of los €1,25 per stuk) vind ik aan de hoge kant. De reinigingspads van Herome kosten € 4,29 bij het Kruidvat voor 30 stuks. Daar heb je er misschien dan 2 van nodig voor 10 nagels, maar het is altijd nog een stuk goedkoper. Zo'n doosje in een plastic zakje en ik ben (prijs-technisch gezien) helemaal happy ;-) Maar wie weet verander ik meteen van mening als ik ze werkelijk gebruikt hebt.

Review

Cynthia van Misslipgloss.nl had de eer om, dankzij OPI, als een van de eerste de OPI Wipe Offs te mogen testen. Benieuwd naar haar mening? Lees dan haar blogartikel en bepaal of deze nagellak doekjes in jouw koffer moeten deze zomer.

Wat vind jij vind jij van dit product? Lijkt het je handig? En hoe denk jij over de prijs?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten