zaterdag 7 september 2013

Swatch + Review: HEMA Long Lasting Nailpolish #852

Vandaag heb ik een nieuw lakje gekocht bij de HEMA. De nagellak van de HEMA ken ik al heel lang maar ik had zelf geen enkel nagellakje meer van HEMA en omdat dit zo lang geleden was besloot ik deze weer eens te gaan proberen. Ik zocht al langer een mooie bruintint en vandaag zag ik er dus een bij HEMA met een hele lichte glitter erin. Proef op de som!

Smelly smelly....


Het viel me direct op dat deze nagellak van de HEMA enorm sterk ruikt, jeetje! Een heftige chemische geur kwam er op me af tijdens het lakken. Maar goed, iets meer afstand maar nemen dan. De nagellak is makkelijk aan te brengen en volgens mij kun je, als je heel goed bent in lakken, met één laagje volstaan. Ik lak toch altijd liever twee dunne laagjes, mijn ervaring is dat dit beter blijft zitten. De HEMA Long Lasting nagellak is wel iets dikker van textuur dan ik gewend ben maar de nagellak loopt tijdens het drogen mooi uit, voor een egaal effect. Niks op aan te merken dus!

Het eindresultaat

Voila! Sparkling nageltjes! De nagellak glanst enorm na het drogen en een topcoat voor de glans is dan ook niet nodig, al gebruik ik vaak toch een topcoat voor de houdbaarheid. Gezien de prijs, slechts € 2,50, is de nagellak prima in prijs/kwaliteit verhouding. Over KIKO (zelfde prijsklasse) ben ik iets meer te spreken, met name door de geur, maar voor de lage prijs is dit een prima nagellakje voor dagelijks gebruik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten